Zeynoaley Neferut 5 aydır kullanıyorum 3+1 ev mutfak koridor dahil 1.30 saatte temizliyor aynı zamanda paspas da yapıyor. Çekim gücü bence gayet güzel eşiklerden de kolayca çıkıyor
Perihan3 Neferut ben memnunum guzel supuruyor iyi cop toz topluyor benim gunduz her kez evde kalabalik ayak altinda gezemuyor garibim bendede sabir yok kendim buyuk supurgeyle acele ce supuruyorum
MinikBrokoli Kendim robot süpürge olmuşum 😂 günde 3 kere Ana öğün ve ara öğün artıklarını BİR alıyorum 😂 yoksa günde 6 kere almam gerekecek 😂 iki bebeli hayat gururla sunar 🤪
Cicekanne0207 Neferut viomi V5 pro kullanıyorum çok memnunum 3 sene olmuştur alalı bi sıkıntı yaşamadım
ddefnos Neferut xiomi mop pro 2 modelini kullanıyorum 2 yıldır memnunum bi sorun yaşamadım supuremedigim zamanlarda elim ayağım oluyor dip köşe temizlik zamanında çok toz bile olmuyor onun sayesinde öneririm
ezooezz Neferut roborock s7 1,5 senedir kullanıyorum çok memnunum çevremde kullanan 3 kişi daha var çok memnunlar