Kızlar iki ay önce doktora gitmiştim yıllardır adet öncesi 10 gün hafif lekelenmeler başlıyor bende yumurta çatlaması ile beraber. Düşük yaptım 4 ay önce elimde progestan fitil var. O zaman gittiğim doktor lekelenme için bu fitili kullanabilirsin demişti Progesteron düşüklüğü olabilir diye. Aranızda böyle kullanan oldu mu. İlişki sonrası sperme zarar verir mi bu fitil?
Bir de aranızda benim gibi yumurtlama kanaması yaşayıp regl’e kadar devam eden var mı aranızda. Çıldıracağım hep böyle oluyor çok uzun zamandır doktorlarda anlayamadı 😕