Anonimanonim Kızlar dün geceden beri özellikle sol tarafta bi hareketlenme mevcut sürekli oraya toplanıyor gibi sağdan soldan karından kasılıyorum birazda regl tarzı ağrım var evde de yalnızım korktum Normaldir dimi bu haftalarda
Gulce35 Anonimanonim benim de 34+3 toplanma yok ama bazen adet ağrısı gibi oluyor onu sormuştum doktora normal demişti bebek büyüdüğü için ama toplanmayı bilemiyorum 🌸
MUCIZEMM__ Anonimanonim ben de 34+5 im bir iki haftadır tek tarafa toplanma kasılma var doktor normal dedi nst ye girdim bi sıkıntı görmedi
sbnmcan_ Anonimanonim yalancı sancı canım alıştırma kasılmaları 10 dakikada bir olmuyorsa sorun yoktur☺️
Anonimanonim Tugceelanaz bebek hareketi gibi hissediyorum ya da bebeğim büyüdüğü yeri daraldığı için mi şiddetli şekilde hissediliyor acaba ben ona kasılma diyorum
Anonimanonim Gulce35 devam ederse doktorumla görüşeceğim geçen hafta çantanı hazır et demişti Acaba bişey mi gördü yoksa genel olarak hastalarına 34. Haftada hazırla diyo mu onu düşünüyorum şuan😁 korkular kaygılar loading…
Tugceelanaz Anonimanonim Benimde belimde kasıklarımda ağırlarım var 30 haftalık hamileyim arada bi taş gibi oluyor karnım sonra geçıyor Rahım kendini doğuma hazırlıyor Şiddetlenmese yalancı sancıdır
Anonimanonim Tugceelanaz kasılma dediğimiz şey bebek hareketi mi oluyor acaba yani bebeğin durmadan kendini gerdirmesi ilk gebeliğim hiç bilmiyorum ya
Tugceelanaz Anonimanonim Bebek bir yerde toplanıyor ve karnın sert oluyor 1-2 dk sonra yumuşuyor yine Bunlar yalancı sancı demektir ☺️
Gulce35 Anonimanonim geneldir muhtemelen ya heyecanınıza heyecan katmak istemiş bence 😃 sağlıkla gelsin ❤️
Anonimanonim MUCIZEMM__ bende geçen cuma ilk defa girdim rutin kontroldü 0-10-20-30 bandında çıktı normal denildi
Anonimanonim sbnmcan_ teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏻 🙏🏻 sizin gibi insanlar çok faydalı oluyor psikolojikman da iyi geliyor iyi ki varsınız😊