Bernaaa_ ayy ben de tam böyle post açacaktım. Ben de 10+3′üm 6 Mart’ta kontrole gittim çok güzel bir sorun çıkmadı. 26 Mart’ta tekrar kontrolüm var 2li taramalara gircem. Ama birkaç gündür her sabah gelen kusmam gitti birdenbire ve mide bulantım azaldı. Aşırı pimpirikleniyorum böyle olunca kontrol günğne kadar nasıl dyaanıcam bilmiyorum bir de daha önce 1 kaybım var kalbi durdu daha da endişeleniyorum😮💨