2 gün önce doğum yaptım çok sık bebeği emziriyorum dün gece emzirmekte çok güçlük çektim. Bir göğsüm yara olmuş onu hiç emziremedim diğeri de yara olmaya başlamış canım yanarak emzirdim. Bu durumu herkes mi yaşıyor doğru emziremiyor muyum? Nasıl geçecek bu durum çok can yakıyor dayanamıyorum😕