Gzmel 33+1 ‘den selaammm 🥰
Bebiş 32 de kontrolde baş aşağıydı. 35 de tekrar gideceğim. Doğum şeklini konuşacağız doktorumla. 32.haftada izne ayrılır ayrılmaz çoğu şeyi hazırladım.
Doğum çantamız hazır, tüm kıyafetleri yıkandı/ütülendi/asıldı. Odası, nevresimleri, park yatağı hazır. Biberon, göğüs pompası vs almadım. Doğumdan sonra alacağım. Her gün 1 oda olacak şekilde rutin temizliğimi yapıyorum.
Bayramdan sonra kayınvalidem sağ olsun gelip kapı pencere temizliğimi yapacak. 🥰