Selamlar progesteron değerime bakıldı doktor 18. Gün baktı yanlış hesaplayarak. Ve o gün 0.65 çıktı. Bu değere göre yumurtlaman olmuyor senin dedi. Ben 21. Günde bakılmıyor mu deyince o gün de bakalım o zaman dedi ve değer 6.94 çıktı. Sizce 21. Günde bu değer normal mi ? 0.65 ile yumurtalamıyorsun demişti. 6.94 le yumurtlama oluyor demek midir sizce. Fikri olan varsa yazabilir mi? Henüz randevum gelmediği için gitmedim bu sonucu göstermeye doktoruma.