Bence kimsenin düşüncesini umursama bu konuda. Çocuk bunlar ağlar,bağırır,zıplar,hoplar bunda ayıplanacak bi durum yok. Sakın öyle düşünme havalar da güzelleşiyor artık al bebelerini çık hava al değişiklik olsun inan bi hava almak bile o kadar etkiliyor ki psikolojiyi. Güzel günler diliyorum size❤️