Zeynep1401
şu şekilde hepsini kuzenimle birlikte yaptık. Kapı süsü gördüğüm sayfada 2bin liraydı. Tabii ordaki kadar güzel olmadı ama çok çok daha uyguna geldi. Tamamı bile 2bin tutmadı. 50 tane kolonya, 75 tane de çikolata var. Ben çikolatayı melodi’den aldım kaliteli ve lezzetli olsun diye. O biraz pahalıydı sadece 😇