Kızlar son adet tarihim 7 Şubat Bir önceki adetim düzensizdi dupaston kullanmıştım
Ben normalde hep ayın 15′inde adet gören biriyim
Aslında pek bir belirtim yok ama 7 şubat’a göre 4-5 gün gecikmem var Ve bugün prodictor early test yaptım görselleri ekliyorum lütfen bilenler cevaplarsa sevinirim çok hafif bir çizgi gördüm gibi ama resimde belli oluyor mu bilmiyorum da sonra defalarca baktım tam seçemedim ???

