ozgemr1 evet ben. Denemeye başladık sonra doktora gittim normal değerlerime baktırmak için enfeksiyon var idrarrında ürolojiye git dedi ürolojiye gittim kadın doğuma git dedi. Sonra tedavi gördüm ve doktor enfeksiyon varken gebelik olmaz tedavi etmeliyiz dedi fitil kullandım ve daha sonra ilaç kullandım. Bu arada smear ve hpv testimde yapıldı. En son doktor geçmişimi diye tekrar baktı test istedi ve geçmişti şimdi deneyebilirsin dedi. Gerçekten çok etkiliyor önce tedavi ol