Rrrrrrrr 29 haftalığım 22. Haftaya kadar baş gelişti sonra makat gelişe döndü. Bi de çok aşağıda duruyor yani şuan daha yukarıda olması gerekirmiş ama benimki haftalardır poposunu kanala dayamış şekilde oturuyor. Geçen hafta devlet hastanesine gitmiştim oradaki doktor dönmesi zor aşağıda olduğu için bi de ilk gebeliğinmiş yeri daha dar zor döner falan dedi moralimi bozdu biraz. Hatta kilosu da biraz geriden geliyor o da konumundan ve pozisyonundan kaynaklı çok kilo alamıyordur dedi. Haftaya kendi doktoruma gideceğim bakalım o ne diyecek ama gördüğüm kadarıyla hep 36-37. Haftalara kadar dönmesini bekliyorlarmış. Benimde aşırı kasık ağrım oluyor yürümek falan eziyet gibi geliyor büyüdükçe daha çok artacak ağrılar muhtemelen bi de her tekmesinde tuvalete koşuyorum resmen 🤦♀️