Ben ilk haftalarda 2 hafta kullandım , leke bitti olmadı hiç , 21 haftalık oldum işe daldım baya yordum kendimi yine kahve rengi leke geldi bi tane uyumadan içtim uyudum, 2 gün sonra günüm yine çok hareketli geçti dışarı da işim vardı baya yoruldum , korktum yine gelecek diye, gelmedi çok şükür 🙏🏻