Meralim09 Eşim ve ailesi yüzünden çok sinirleniyorum ve karnım acıyor çok sıkıyorum kendimi ağlıyorum bebeğime birşey olacak diye korkuyorum elimde değil sinir olmamak canım çok sıkkın güzel bir hamileliğim geçmedi 😐
Yesim_Ercan Meralim09 aynisi bende var sabir cek canim anca oyle sakinlesirsin takma diycem anliyorum seni takilmiucak gibi degiler ama bebegine yazik sabirli ol
elfkbramtn Niye kendini bu kadar üzüyorsun sorun ne ki özel değilse söyle açılırsın veyahut eşini al karşına konul bebeğiniz ve senin sağlığın İnan hiç birşeyden önemli değil benim canımı sıkan biri olunca açık açık konuşuyorum kim olursa olsun kendi ailem ve eşimin ailesi de dahil bugünler bir daha geri gelmeyecek ve sen bu günleei hep kötü hatırlayacaksın düşünsene bebeğin doğduğunda sna soracak anne bana hamileyken neler yapıyordun aklına bunlar mı gelsin ? Kendine eziyet etme en azından bebeğin için ❤️