daisybebek Kızlar selam ilk kızımda aptamil kullandım 20-30 gün kadar ama gaz yaptı şimdi 2. Doğacak bebeğim için bulunsun lazım olabilir ilk günler diye farklı gaz yapmayan mama almak lazım ne önerirsiniz ?
aycinelizsmom daisybebek ben hipp kullanıyorum canım bence ekstra gaz yapmıyor. Golden goat çok duydum onu da denemeyi düşünüyorum
Princess_momm daisybebek bebekten bebeğe değişen durum ama ben hip organic combiotik kullanıyordum bide hazırlarken çalkalamıyordum kaşıkla karıştırıyordum asla gaz kabızlık sorunu yaşamadım 🥰 ikinci kızımdada gerek olursa yine aynısını kullanıcam.
Aylaa123 daisybebek golden goat bizde hiç gaz kabızlık yapmadı güzel bir mama ama benim bebeğim cc olarak fazla tükettiği için hızlı bitiyor bebelac gold kullanıyoruz ondada böyle nir sıkıntı yok ve kilo alımıda güzel
aycinelizsmom GirlandBoy_Mom post silip eleştirileri askıya alacaklarına bir özür mesajı yayınlamaları gerekiyor aslında ama. Ben de askı yerim şimdi :))
GirlandBoy_Mom aycinelizsmom bencede dünki rezillikten sonra biz kadınlar olarak bunu hakediyoruz bence neler gördük çünkü
GirlandBoy_Mom daisybebek sma comfort canım gaz yapmıyor tabi her çocukta bir değil ben kullandım hala kullanıyorum