Nesliaktag amin gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün ne güzel anlatmişsiniz bende sizin gibiyim çok çok korkuyorum aşırı panik oluyorum ve açıklık muaynesinde kendimi çok kasıyorum muayne zor oldu ve doktor çatın dar demedi ama normal yapamazsin sezeryan ol dedi napicagimi sasirdim dahaa cok korkuyorum şimdi