Kızlar bence bunlar tamamen hurafe çünkü benim bütün belirtilerim kızdı, hep ekşi yedim tatlıyı ağzıma süremedim ilk aylar, ikilş taramada beta değerim 55 üstü çıktı, kese şeklim yuvarlaktı, cildim aşırı sivilcelendi aşırı çirkinleştim, kalçalarım büyüdü. Ama bebiş erkek. Tutan tek belirtim kusmam olmadı benim 7. Haftada mide bulantım başladı 3 hafta sürdü oda tiksinti gibiydi bazı şeylerden çok tiksindim ama hiç kusmadım ve çok kısa sürdü.