Meltemdura ultrasonda bişey görünmüyorsa içiniz ferah olsun, sonucu yanlış etkileyecek çok fazla etken olmuş sizde o yüzden testin güvenirliği kalmamış, ama içim rahat etmiyor kesin bilmek istiyorum diyorsanız amniyosentez kesin tanı koyuyor onu yaptırabilirsiniz ya da ben ne olursa olsun bu bebeği istiyorum diyorsanız hiç kafanıza takmadan hamileliğinizin keyfini çıkarın, bebek büyük olasılıkla sağlıkla doğacak zaten çünkü test doğru şartlarda yapılmamış.üsttede bi arkadaş yazmış tamamen doğru şartlarda yapılmış bile olsa %40 gibi bir doğruluk oranı verilmiş o yüzden ya kafaya takmayacağız ya da amniyosentezle kesin tanı öğreneceğiz fetali pozitif gelip amniyosentezi temiz gelenler olmuş burda okumuştum.
Benim sonuçta da ne çıkar bilemiyorum Allah hayırlısını sağlıklısını nasip etsin sonuç ne olursa olsun zaten benim aldırmak gibi bir düşüncem yok daha önce 11 haftalık bebeğimin kendiliğinden kalbi durdu ölü doğdu bu sefer yaşayan bebeği kendi ellerimle sonlandıramam ne olursa olsun.. Sadece en azından ne olduğunu bileyim mantığı ile verdim testi ve doktora da tekrar tekrar sordum test sonucu kötü gelirse aldırmak zorunlu mu zorunlu tahliye var mı dedim hayır doğurmak istiyorum dersen doğurursun dedi öyle diyince yaptırdım eğer zorunlu tahliye deseydi testi vermezdim bile