Yektek22 Kızlar doktor bana ulturoson ile baktığında yumurtalıklar ve rahim çok iyi dedi. Şimdi siteme girdim baktım opu raporu çıkmış. Raporda işlem öncesi tanı pcos yazıyor neden böyle bir yazi var anlamadım bilgisi olan var mı ?