Kızlar selam sağlık ocaklarında gebelik takipleri oluyor benden ocakta kan idrar alındı bugün için tekrar gün vermişlerdi rutin kontroller için ama ben gitmek istemiyorum bu ay sonu zaten doğuruyorum Allah izin verirse sağlık ocağının istediği gibi hiç tahlil vermeyen var mı bir sıkıntı çıkar mı vermesem gitmesem