Bayada canım benim kendini hiç strese sokma, sağlıkla gelsin inşallah kuzucuk. Etrafımda çok fazla erken doğum yapıp kuveze girmeden taburcu olan sağlıklı olan bebiş var ve hatta 37. Haftada doğup 3600 kg olduğu halde 1 hafta küvezde kalanıda gördüm. Sen içini ferah tut kilosuda güzel zaten bebişin allahın izniyle sağlıkla kucağına alırsın. Bende 35 haftalık doğmuşum mesela 2300 kg olarak çok şükür kalmamışım küvezde. Sen stres yapmaki bebiste etkilenmesin sütünde etkilenmesin dualarımız seninle❤️🫶🏻