Cennet55 -Papatya33 ya benımde normde bir hafta önceden agrılarım baslar ama dündendir agrılarım durmuş olcam mı acaba
rabiayldrm Kızlar benim bat mart 13 tü Ben reglye az kala testler yapmaya başladım ayın 9 u 10 u gibi testler silikleşti önceden yoktu( bu arada prodoctor) Başka marka testler de yaptım pozitif olunca kan testi verdim 10 martta 0.2 çıktı 10 Mart günü afedersiniz iç çamaşırım batacak kadar regl olmuşum kahverengi kırmızı karışık Ben regl geldi sandım ama yok kasık ağrılarım devam ediyor fakat regl o günden sonra gelmedi Yerleşme kanaması olabilir mi ? Geç döllenme olabilir mi ? Kafam çok karışık başına gelen arkadaşlar yazarlarsa çok sevinirim Testi de az önce yaptım ekliyorum (prodoctor) 
-Papatya33 -Papatya33 ben dün test de yaptm negatifti olsa çıkardı . Olacaksam da bir an önce olsam bari
Cennet55 Kızlar hamile kalınca akıntı mı geliyor bir yerde okumuştum ama bnim normal hayatta da akıntım yok bu sorun oluyormu acaba bilgisi olan var mı
ayalltsc Cansu9134- merhaba bana bi yardimci olurmusun bende bu test ile yaptim ama benimki + olanlardan plus olmasi lazim adetime daha 4 gün var böyle cikti sizce sonuc ne ?
Mamiko_2020 ayalltsc aayy pozitif direk bu ☺️burda gördüklerim kadarıyla artı olunca pozitif demek 🥰hayırla sağlıkla ilerlesin
Cansu9134- ayalltsc bu test yanlis sonuc vermedi hic bana. Bence daha yeni oldugu icin boyle cikti. Ama var bence. Benim reglime 3 gun falan varken daha silik cikti hatta regli gunun bile. Sonrasinda netlesti.
Cansu9134- ayalltsc Prospektusunde silik, orta ve cok belirginler hamilesin hic yoksa degilsin demek yaziyor. Tebrik ederim canim💕