Bende iş yerinde çalışıyorum bugün hiç hissetmedim sanki. Eve geldim yemek yaptım yedik vs şuan dinleniyorum hala hissedebilmiş değilim tatlı yemeyi bıraktık bu arada sağlıklı beslenmeye çalışıyorum endişelendim acile bu sebeple gidilse bakılır mı acaba