İki saat sonra doktora gidicem 25+3 günlük oldum şeker yükleme haftasıda geldi ama doktorum yaptırılacak gibi bişey demedi en son gittiğimde bende hiç sormadım acaba aç mi gitmeliyim her ihtimale karşı yoksa yok mu sizce bugün yaptirilmasa bile aç gitsem sorun olur mu