Momellaa Ada1111 biri kaynanamın biride görümcemin adı o yüzden oylayamıyorum sadece Afra ya okeyim 😂
Kvsr46kvsr Ada1111 isimler tek başına çok çok güzel ama iki tane olunca sevemedim ben, uyduramadım yani
Haticeozbdk Bence Betül tek başına çok güzel, anlami da gayet güzel ama illa yanına bir şey eklemek istiyorsanız Ayşe Betül, Meryem Betül yada Zeynep Betül olabilir