Tuceoz_3 Kızlar göğüslerim çok çatladı hastanede bebekten krem vardı ama fayda etmedi . Emzirirken canım aşırı şekilde acıyor lütfen biliyorsanız böyle sızıısını acısını kısa sürede alcak bir şey önerirmisiniz lütfeen😢
07-humeyra Tuceoz_3 biraz eski usul.ama krem.ise yaramiyor bende cok cektim gogus ucum yoktu en son 2. Dogumumda yag zeytinyagi olur kati yag olur surun ustune bir poset kapatin kurumasin rahat oluyor emzirirken acimiyor da
Ozdmrkbraa Tuceoz_3 ben ne kullandıysam fayda görmemiştim göğüsümün yoktu sürekli yara olup emzirmekte zorlanıyordum hatta ağlıyordum 😕 ayva çekirdeğini jel yapıp deneyebilirsin ben tahin yağın da fayda gördüm. Hani markette beklemiş tahin oluyor da üzerinde yağı çıkmış halde oluyor ya o yağ çok fayda sağladı bana
Gamzeli_03 Tuceoz_3 canım emzirme pozisyonu ile ilgili oluyor bu yara ağzını tam açıp c şeklinde ağzının içine it ucundan tutmasın birde gümüş kapak iyi geliyor ne kremler kullandım faydası olmadı gümüş kapak iyi geldi
Tuceoz_3 07-humeyra Şuan herşeyi deniyorum ben başta yanlış yaptım hiç bilgim yoktu kimse bişey demedi bana ne bilim çocuk doğmadan önce önlem alsaydım keşke
Tuceoz_3 Ozdmrkbraa Benimki çatladı hep yanları aşındı morardı gelmedikçe acıttı bende ağlıyorum resmen hemen fayda gösterecek bişey istiyorum
Tuceoz_3 24hnisa doktor gümüş kapak dedi olurmu acaba canım çok yanıyor zor emziriyorum ağlama derecesine geldim
Birikii İyileşene kadar kreme devam edin ve göğüs kalkanı kullanın hiç çıkarmayın meme yaş oldukça ve kıyafetle temas ettikçe yara oluyor o yüzden göğüs kalkanı kullanın gece bile çıkarmayın bidaha hiç yara olmaz
Tuceoz_3 Birikii Kullanıyorum kremleri doktorun al dediklerini aldım gümüş kapak önerdi . Silikon uç var ama kullanınca onunlada açıyor çok kötüyüm bildiğiniz uyuyamıyorum bide sabaha kadar canım çok yaniyor😢
Mervee09 Birikii göğüs kalkanı hangi marka tavsiye edersiniz arkadasm yeni dogum yapti chicco cok iyi diyo ama stok yok hic
Ozdmrkbraa Tuceoz_3 inşallah bu dediğim iyileştirir çünkü benim artık sütüm kanlı geliyordu yaradan dolayı
Tuceoz_3 Gamzeli_03 Yapıyorum yani anlamadım süt geliyor emiyorda bi memede 10-15 dk duruyor diğer memeye geçiyor ama ağlıyor sürekli sonra emmiyor valla napıcapımı şaşırdım ağlıcam
Asu_moi Bütün kremleri denemişrim hicbiri bi işe yaramadı,tek işe yarayan gümüs kapak kullanın ev kendi sütünüzü meme ucunuza sürün sürekli🤙🏻 2-3 güne geçri o sekilde
Tuceoz_3 Asu_moi Asu_moi Alcam bugün inşallah yarar . Yoksa lohusalık beni mahvedecek kaynanamda var yanımda ama yinede bebek aglayıncq felan geriliyorum ağlayacağım geliyor
Gamzeli_03 Tuceoz_3 ilk bebeğim de öyle yara oldiu ikinci de daha tecrübeli oluyor insan ağzını tam açtır burnuna çenesine dokun açsın ağzını kahve rengi halkaya kadar ver ağzına ki uc kısmından tutmasın i zaman yara oluyor işte gümüş kapak al kesin o iyi gelmişti bana ayva çekirdeği zeytinyağı tahin yağı herşey sürdüm geçmedi
Symnr24 Hiç vakit kaybetmeden LANSİNOH göğüs ucu kremini aldırın her emzirmeden önce sürün bebeğe zararı yok hemşire önermişti çok iyi geldi biraz pahalı ama değer işe yarar krem emin olun .
Tuceoz_3 Gamzeli_03 Birasda yanlış emzirmeden oldu zaten tam açamıyor ağzını bide sinirli hemen yapışıyor bırakmıyor üstüne acıda olunca kilitleniyorum