Denizkizi16 38+1 ile selamlar kızlar 🌸doğuma az süre kala düşünceler uykusuzluk ve mide yanmaları dolasıyı ile uyuyamamak çok kötü, uyuyamamaktan deliye donmek 😔
Masal30 Denizkizi16 bende 37 deyim kasık agrisi karın ağrısı bel ağrısı el uyuşmazlığı ve daha birkaç tanesi uykuya Hasret kaldım aynı şekildeyim bende 😥
asena9 Denizkizi16 bir doktorun videosunda görmüştüm son haftalardaki uykusuzluğun sık uyanmaların sebebinin vücudun kendini doğum sonrası uykusuzluk temposuna hazırlaması yüzünden olduğunu, aslında öyle güzel bir sistem var ki içimizde ne kadar şükretsek az. ☺️🤍
Denizkizi16 Masal30 hayırlısı ile yavrularımızı kucaklarımıza alsak, geçecek bunlarda, düşüncesi bile stres yaptırıyor ister istemez
seyma0661 asena9 benim sistem bu aralar hata veriyor sanırım 😂 Akşam 12de uyuyup 2:30da uyanıyorum sonra sabah 8-9da uyuyup öğlen 16-17de uyanıyorum ve perşembe günü doğumum var 😂😂😂 bu düzenle çocuk nasıl bakıcam bilmiyorum 🥲
asena9 seyma0661 ahahsh bende öyleydim ilk hamileliğimde ve bebe olunca çok zorlanmıştım uyku konusunda bide kolikti hiç uyku yoktu ama geçiyor hepsi herşeye alışıyor insan kuzum 😂