Cnm bende bir ara böyle oldu hatta 7-8 gün gecikti bir gram da hissetmiyordum ve günü gününe olurdum hatta 1 gün erken bile.. fakat kendim bebek istediğim için beynime oyun yapmışım meğer yalancı hamilelik semptomları ile süreci geciktirmişim bu yüzden kafanı boşaltmak için test yapmanı tavsiye ederim çünkü gebeliğimi öğrendiğim zaman adet semptomlarımın hepsi vardı ve adet olacağım diye bekliyordum 🥹