mmedinestlms Kızlar 3 martta hamile olduğumu öğrendim bat6 mart beta değerlerimi yazacağım da sizce çok hızlı ilerlemiyor mu size göre nasıl perşembe günü doktor kontrollerine başlayacağım 3 mart 59.9 5 mart 296 7 mart940 10 mart 3290
Betbet12 mmedinestlms normali 2 günde 2 katı ama sizinki maşallah çok daha iyi hayırlı olsun gözünüz aydın
mmedinestlms Betbet12 deme kız hızlı artınca ondan şüphelendim de perşembe günü belli olur artık 5 haftalık olacağım o zaman
Haticee11 mmedinestlms ay maşallah güzel artıs benimkide böyle arttı 7 haftalıkken ikiz olduğunu öğrendim 🥰
mmedinestlms Haticee11 ayyy deme bilmiyorum olur mu dersiniz 2 düşüğüm var onlar da hiç böyle artmamıştı bi yanım ikiz istiyor bi yanım istemiyor
mcrukiye @mmedinestlms Ayn cnm valla bende merak ettim güzel artmış aynn ikiz yada tek olursa haber et mutlaka ☺️
Sngl_12022 mmedinestlms benimkide boyle iki katindan daha fazla artıyordu bende ikizmi acaba diye bekledim ama tek gebelikmiş
mmedinestlms Sngl_12022 benim 2 düşüğüm var onlar da hiç böyle hızlı artmıyordu o yüzden kafamda sorular oluştu