Konya da önere bileceginiz doktor var mı meram tıp fakültesine yatışim yapıldı ciğer geliştirici yaptılar şuan 35 haftaligum bebekte gerilik var dendi bir haftadır kontrol altındayım her şeyim normal çıkıyor yatmaya devam ettiriyorlar doğuma kadar burdasın diyorlar bu durumu yaşayan var mi