Kelebekkkk34 ben üsküdar zeynep kamilde çektirdim adetten sonraki 3 gün içinde randevu almanız lazım sabah saat 8 buçuktan itibaren dakika başı mhrsyi yeniledim randevu alırken muayene yerinden hsg yazan yeri seçeceksiniz sabah erken saatlerde randevu veriyorlar ilk önce infertilite pol. e gidiyorsunuz doktora hsg için geldim diceksiniz size reçete yazıyor film için ilaç ağrı kesici ve antibiyotik eczaneden aldım geldim biraz bişeyler yiyip ilaçlarımı içtim sonra röntgen katına inip form doldurdum doktor gelince sıryla çağırıyorlar buçuk gibi girdim ben en fazla 10 dk sürmüştür işlem sırasında ağrım sızım olmadı sadece aleti rahme sokarken ve çıkarırken acıdı ama dayanılmayacak gibi bişey değil kişiden kişiye de değişir tabi rahminde sorun ya da tüplerde sorun olan kişi daha hassas ve ağrılı süreç yaşayabilir benim deneyimim iyidi çok şükür