Kızlar hepinize hayırlı sahurlar
Benim bi derdim var .Oglum 8 aylık ve bir aydan beri geçmeyen bir burun akıntısı yeşil sümük var yok gecmıyo serum fızyolojık yapıyorum yarım saat sonra tekrar doluyo hastaneye goturduk bısey yok dedı yarın tekrar götürecez bakalım ne dıycekler.Uykularımız haram oldu hem kendı uyuyamıyo hemde malesef bende uyuyamıyorum çok sinirli oluyorum bu sefer eşimle brbririmze giriyoruz .Egerki gözden kacırdgım bısey varsa bebegımle ilgili çok vıcdan azabı çekerim .Boyle bısey yaşayan varmı .(suan bile horlayarak uyuyo )😫