2prensannesiii20 Kızlar 16 haftalık hamileyim ve aşırı kabızlık var maalesef. Kabızlık için magnesie calcine saba kullanılır mı acaba 16 haftalığım dr randevum 28 inde size bir sorayım dedim bilgisinden emin biri cevaplayabilir mi
ikincibezelyeayak 2prensannesiii20 İlk 3 ay önerilmez sonraki 6 ay mecbur kalınırsa. Bence kullanmayın. Kayısıyı sıcak suda bekletin suyunu için kayısıları yiyin Kuru inciri ılık sütte bekletin blendırla çekin içine zeytinyağ koyun için birebir kabızlıga tadıda güzel Ve en az 3 lt su içmelisiniz
Zormama 2prensannesiii20 kullananilirsiniz, bana hamileyken yazilmisti, haftamiz ayni gecen gun bende kullandim ama bir cay kasigini gecmesin toz yoksa asiri ishal yapar.
cakethesel 2prensannesiii20 Bana doktorum duphalac surup verdi.Ama her kahvaltıda gün kurusu yiyip ardından ılık su içiyorum işe yarıyor gibi
2prensannesiii20 ikincibezelyeayak 🥹 çok teşekkür ediyorum karnım şiş ve gazlı hissediyorum kendimi 😔😔 dr hiç sormadım ama benim de içime sinmiyor açıkçası
2prensannesiii20 Serrasmsk ilk defa duyuyorum ilaç ismini 😊 işe yaradı mı peki sıkıntınız geçmiştir inşaallah 🌸
2prensannesiii20 Zormama evet anında etki ediyor aslında ama kafam çok karışıktı içime sinmiyordu doktora da sormadım hiç randevu günümde soracağım inşaallah 🥰🥰
ikincibezelyeayak 2prensannesiii20 Gaz problemi içinde kimyon çayı demleyin çok rahatlatıyor . Bir tatlı kasıgı kimyon bir bardak kaynamış suya atılıp dibe çökünce içilecek gaza çok iyi geliyor
2prensannesiii20 ikincibezelyeayak aaaa bu neden hiç aklıma gelmemiş 🌸 haklısnız bu işe yarıyordu biliyordum 🥰🥰🥰
Serrasmsk 2prensannesiii20 bende hemoroid var oda çok kabız yapiyor bu ilaç baya yardımcı oluyor açıkçası
Mukaddes55 2prensannesiii20 demir ilaci basladiysaniz oda yapar ama hamilelikte cok normal ben cozumu her gun yatmadan 4 kuru kayisi 4 hurma yemekle buldum lif icerdikleri icin biraz rahatlatiyolar