Sevdam66 Kızlar gece yemek sipariş ettiğiniz oluyor mu oluyorsa da en geç saat kaçta söylüyorsun Ben bir şey sipariş etmek istedim ama utandım gece gece ayıp olur mu yemek siparişi
UraSsmom Sevdam66 Bu ara kuryeler herşeyden şikayetçi ama her restoranın bi saati var yani tabi ki sipariş verin ne olacak 😂
Krystal Sevdam66 En geç saat 2 de söylemiştik . Hep sipariş verdiğimiz yer olduğu için ayıp olmamıştı abi güler yüzlü davranmıştı.😅
Yogurtlupilav Sevdam66 ohooo sık sık onlarda sipariş gelsin diye bekliyor canım vicdan yapılacak bir durum yok :) Zaten restoran paket atmak istemezse kendisi kapatabilir, tüm platformlar bu şekilde çalışıyor.
Mellisavads Neden olsun onlarda işine bakıyor sipariş gelse de iş yapsak diye motorcular da paket başına kazanıyor yani her türlü iyi bisey yapıyosun kendin içinde 😂
Nidale Ben sabahın 5inde bile veriyorum her restorantın saati var zaten hiç utanmanıza gerek yokki onlar zaten o saate paket yapmak istemeseler paket servisi var diye o saate koymazlardı zaten siparişi verin geçin 😂