Regl tarihim 21 Şubat yumurtlama günlerini de değerlendirdim ve 2 gündür bel ağrısı çekiyorum ara ara kesiliyor ama şuan aşırı derecede yoğun ve tuhaf şekilde sadece sağ tarafımda yoğun bir ağrı var hamile kalmak istiyorum bu bir belirti olabilir mi? Sağ ve sol kasığımda da ara ara ağrı hissediyorum bu kadar erken belirti olur mu acaba ? Test içinde erken olduğunu düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım 🤦🏻♀️akıl verin kızlar 🥲