fatmakyn Tüp bebek başta tüm dinlerin karşıt olduğu birşeydi. Hristiyanlar zaten kabul etmediler ilk olarak çalışmaları. Yaradana şirk koşmak olarak gördüler. Tüp bebek bu sonuçta kaderi değiştiriyorsun. Ama artık teknoloji gelişti ve sağlık sorunu olarak caizliği kabul edildi toplum olarak. Kalp krizi geçiren birinin hayata geri döndürülmesi de kaderin tıpla değişmesi. Eh bu tüp bebek durumu kabul görüldüyse akla cinsiyette caiz olacak gibi geliyor. Bu da normalleşecek, zamanla.. 🥰 Benim fikrim tüp bebek bir kısırlık sorunu evet sonuçta ameliyat vs. işlem görüyorsun, normal hastalıklar gibi tıpsal bir çözüm olduğu için uygun. Ama erkek yada kız olmaması bi sorun değil, caiz olmamalı ❤️