Yesilimsi23 Ben test yaptım bugün negatif çıktı adetime bir gün var sdece memem de çok ağrı var ve şişti taş gibi sağ meme özellikle ama adet belirtisi de olabilirmiş daha önce olmazdı da sizde durumlar ne
ozlemsn Yesilimsi23 bende de değdiğimde bir göğüs ağrım var ve bugün kaşıklarım ağrıyor adet olcak gibi bakalım hayırlısı benimde 14 ü bat
seryagunes Nurbl regl olacakmışım gibi bel ve kasık ağrısı ama o kadar da şiddetli de değildi ve kasık batması oturduğum yerden kalkarken falan bir anda batma yaşıyodum
Tamarix seryagunes benimde bir günüm kaldı dün ultrasonla baktı gebelik varsa göremem dedi ama yumurtlarım görünüyor tek tek saydı bu normal mi görünür mü yumurtalar
Nurbl Tamarix hayır canım yumurtalarımızla doğuyoruz yumurtalarını sayma sebebi yumurta rezervi iyi anlamında söylemiştir yani