Kızlar bunu yaşayan oldumu böyle tatlı şeyler yedigimde ellerimde sişme oluyor insulin direnxim var dikkat ediyorum düzenli sabah şeker ölçümü mu de yapıyorum ama çok arada kaçamak oluyor bazen elleim çok assagida kaldığı için şişiyor bazende sanki tatlı yediğim için bunu yaşayan oldumu