Tgbakrc Kızlar 2 gündür bi baş ağrısı var bende . Gelip gidiyor . İlaç almamak için dayandım ama mecbur kalıp içtim (parol içtim) tansiyonuma baktım sol kolum 8/5 sağ kolum 11/6 hangisi doğru hiçbir şey anlamadım . Bu zamanlarda böyle olan var mı
cylnmy Tgbakrc 26.haftamdayım geçen haftalarda bana da oldu ben de tansiyon sandım ama değil bazen sadece yorulmuş olabiliyoruz💐