Suleozkanmavi Kızlar yarın nst ye ve çatı kontrolüne gireceğim . Neye dikkat etmek lazım ? Bu haftada bebek kılosu kaç olsa iyi sizinkisi kaçtı
esraaa009 Suleozkanmavi Nst ye girmeden önce de canım kakaolu süt ve çikolata ye bebişin hareketli olması gerekiyor
annesio Suleozkanmavi aynıyız gibi bizde 35+4 yarın kontrol ilk nst büyük ihtimal ama çatı muayenesi için erken olduğunu düşünüyorum sonuçta bazen doğumu tetikliyor yazanları okudum. Nst’ye sancı çıkar vs o zaman bakmak ister o ayrı ama direk 35’te çatı bakıcam demesi tuhafıma gitti 🤔
esraaa009 Suleozkanmavi çatı kontrolünü son haftalarda yapmıyorlar mı 35 hafta da yapılmıyor diye biliyordum
Denizzzz77 Suleozkanmavi hiç korkma bugün yapıldı bana çatı muayenesi inanki insanlar çok abartiyo 10 saniye ne hissettin de hiç bişe
Suleozkanmavi Momellaa 31. De gittiğimde 35. Haftada çatı bakıcaz dedi . Bende hiç anlamıyorum neden acaba
Suleozkanmavi annesio acaba nst göre mi bakacak ? Valla bayram öncesi ya aklıma erkenden doğurtup aradan çıkaracak diye düşünüyorum. :)
rumikaa Suleozkanmavi 35 de bizimki 2800 dü çatı muaynesinden 37 de oldum ben öyle korkuttukları gibi değil sadece kendini kasma yeterli