Emanetimi_bekliyorum Merhaba kızlar betam 271 çıktı 5+2 yim doktor göremedi çok küçük dedi 2 gün sonra gel dedi aynı durumu yaşayan var mı kese görünmeyen ilk bebeğim de hemen görmüştük
Betbet12 Emanetimi_bekliyorum beta 1500 olduğunda vajinadan görüyolar siz haftanızı son adet tarihinize göre hesaplıyorsanız eğer doktorlar farklı hesaplıyo
Basakparlar Emanetimi_bekliyorum o değerle görünmemesi normal 2275’ti benim göründüğünde hatta nokta kadar kesem vardı ama vajinalden göründü
mellly Emanetimi_bekliyorum bende beta 500lerdeyken bakıldı görülmedi(vajinal), 4200 olunca gittim karından gördük
Kucuk_sican Emanetimi_bekliyorum çok normal.gorememesi çünkü daha toz tanesi kadar bile degil oyle düsun suan bende 2 gebeş var kixlarim gebe aralarinda 7 ay var ikincisi daha 9 haftalik oda 5 haftalikti gittiginde 8 haftalik oldugunda hem bebegini hem kalpatisini duydu dsha cok kücük seninki icini ferah tut sende duyarsin
dunnobeck Benim de 5.haftada görünmemişti, birkaç gün sonra özeldeki doktoruma gittim orada göründü. Ultrason cihazının ne kadar gelişmiş olduğu da önemli
dunnobeck Bu arada görünmediği zaman beta 2 binlerdeydi. Bence dediğiniz değerde olmaması gayet normal 🙏🏼
dunnobeck Emanetimi_bekliyorum bana da vajinal ultrasonda bakıldığında görülmemişti ve dediğim gibi aynı gün kan verdiğimde beta 2 binlerdeydi. İçinizi rahat tutun, bir hafta sonra tekrar gidin bence 😌