Kızlar biz 38 haftalık olduk bile 🙈 3 gün sonra planlı sezeryanım var kısmetse çarşamba anestezi ile görüşeceğim tahlilleri verip tekrar nst ye bağlanıcam🥰 cumada kısmetse oğlumu kucağıma alıcam 💙 adet ağrısı gibi ağrılarım gelip gidiyor vajinal baskı çok oluyor bu aralar magnezyum da çareyi buluyorum😀 Sizde durumlar ne nasıl gidiyor 🥰😌