Dlryldz Kızlarr merhaba, son bir haftamız kaldı şuana kadar heyecan yoktu ama yavaştan başladııı….belden uyuşturmaktan, Sezeryan anından , sezeryan sonrasında neler yaşayacagım cok ağrım olacak mi çok korkmaya başladım🥹🥹
turkan403 Dlryldz sağlıkla gelsin inşallah sezeryan cok güzel başı ama o ilk kalkış yürüyüş tabiki sancılı ama gecip gidiyo odaklanma hic bunlara 3ncü sezeryan oldm bnde unutm inan🤭
seyma0661 Dlryldz bizimde son 2 günümüz kaldı perşembe sabahı insallah ilk sezeryanımı olacağım. İğneden filan korkmuyorum da ameliyat ortamı, bebeğim sağlıklı mı doğacak, doğum sonrası ağrılardan bebeğimle ilgilenebilecek miyim bunlar hep soru işareti 🥺🥺
Yavuzzynpmhra turkan403 merhaba kaçıncı haftada 3.sezeryanınızı oldunuz acaba? Benimde 3.gebeliğim bundan önceki doğumum ikizdi. Uzanınca kasılma, toplanma nasıl tarif edeceğimi bilmediğim bir şey oluyor ama bunu ikizlerimde 30.haftalarda yaşardım. Doktorum 3.gebelik ve 2.ikizdi çok normal. Ekim ortasında olması gereken doğum için eylülün sonunu görürsek iyi, bebek aşağıda çok yukarı çıkamaz dedi 😔
Egemom07 Yavuzzynpmhra sat ın ocak ilk haftasımı. Benim 5 ocak mesela 14 ekim civarı 40 hafta görünsede 4 ekim gibi sezaryen denk geliyor 38 sonunda alıyorlar.Birde senin durum farklı 1 hafta önce olsa eylül sonu olması normal
turkan403 Yavuzzynpmhra sağlıkla gelsin inşallah benim son regl tarihine uymuyodu bebeğim haftasına göre ama sonradan önde gitmeye başladı 33haftada filan şubat gibi doğum demişlerdi ama en son gıtım doktor alalım artık dedi Ocak’ta doğum yaptım 38+3 haftalık doğdu 14gn filan solunm sıkıntısından kuvvezde yatı şuan 2aylık olduk çok şükür 🤲 Rabbim size de sağlıklı sıhhatli doğum nasip etsin