Ben 13+3teyim ama almayı düşünüyorum. Normalde hep yüz üstü yatardım şimdi yana alışmakta çok zorlanıyorum. Belki o biraz destekler diye düşündüm. Bir de deli yatmaya başladım yer kapmaca oynuyoruz resmen ahdhah belki yatış şeklimi de toparlar bilmiyorum