Bebemiz aslında psikolojisi sağlam ve hep pozitif bir insanım. Zamanında hiç bir problemim olmadan bedenden önce ruh diyerek terapiler aldım kendimi daha iyi hissetmek ve bir sorunum varsa farkedilmesi için. Malum yaşadığımız çağda en önemli şey psikoloji. Ama şuan çöküşteyim hiç böyle olmamıştım. Toparlayacağız inşallah