Meryemm46 benim dün betam 220ydi canım hesapladım cuma günğn 600 civarı olucaktı göremem diye randevu almadım. Bi sonraki hafta bayağı artmıs olucak keseyi görür bi 10 gün içinde de bebeği görürüm diye jaftaya aldım randevuyu bence öyle yap ama sen bilirsin tabi. Çünkü bu hafta gitsen de yine kan isticek göremeyecek bebeği. Ben öncekinde 500lerdeyken beta gitmiştim görememişti yine kan vermiştim bir hafta sonra 1800 oldugunda görmüştüm