Miyosss tendürtiyotla pansuman yapmanızı öneririm antibiyotik yok gibi geldi bana,doktorum o zaman demiştiki bu hastalık ciğerden gelir demişti direk antibiyotik tedavisi uygulamıştı hatta 1 saat ayakta gezerdim 1 haftada geçmişti tabi pansumanı aksatmamak lazım kesinlikle çünkü sürekli yayılıyor ordaki bakteri o yüzden pansuman yapıyoruz