Meltem-sengul1 Kızlar test yapmıştım erken gebelik testi pozitif gözüktü hatta sonrasında bir test daha yaptım orda da silik çizgi çıkmıştı hatta adetime altı gün vardı ben de kan verdim 0,6 çıktı sizce tekrar kan versem olur mu yoksa 0.6 negatif mi
Betbet12 Meltem-sengul1 şuan negatif canım bildiğim kadarıyla ilk önce kanda yükseliyor hgc sonra idrarda belli oluyor test bozuk olabilir mi yarın birkaç farklı testte sabah ilk idrarla yap bakalım