Olmadı canım ❤️ Tüp bebek ile hamile kaldım bende ama her insanda belirtiler farklı ❤️ Sende bu belirti olabilir eğer 3.gün embriyosuysa daha rahme bile tutunmamıştır, bol bol su iç ve onu içine hisset nasipse gelecektir, biraz daha bekle transferden 7 gün sonra belirtilerini yaz 🥰