Sedabadak benim ilk doğumumda öyle oldu 2 gün orta düzeyde geldi sonra varla yok arası 40 günüm öyle geçti hatta ilkhafta çok gelir vs diye düşünerek hasta bezi kullanıyordum onlar ziyan oldu öyle düşün, bende Sezeryan doğum yaptım bu arada 🤗
Ben ebeye sormuştum normal demişti ama gene de sağlık ocağına gidersen bi sor öğren için rahat olsun 🤗